loading...
منتظران یار
تبادل لینک
باسلام
با تمامی سایت ها و وبلاگ های مذهبی تبادل لینک می کنیم



شما دوست عزیز هم می تونی از قسمت نظرات یا از قسمت تبادل لینک پائین صفحه باما تبادل لینک کنید
دوستان پس از تایید لینک از طرف ما لینک ما از سایت یا وبلاگ خود حذف نکنید

!سایت بزرگ دوکس وان!
دوکس وان: محلی مناسب برای تبلیغات شما
منتظر بازدید : 1666 جمعه 1393/03/30 نظرات (0)

اماكن منسوب به امام زمان(عج) +عکس

1) مسجد مقدس جمكران: مسجد جمكران در 6 كيلومترى شهر مقدس قم به طرف جادّه ى كاشان واقع شده است اين مكان با عظمت، تحت توجّهات و عنايات خاصّه حضرت قرار دارد و خود آن حضرت از شيعيانش خواسته اند كه به اين مكان روى آورند و آن را عزيز بدارند. حضرت به حسن بن مُثله خطاب فرمود: 
«به مردم بگو به اين موضع (مسجد مقدس جمكران) رغبت كنند و آن را عزيز دارند...»
آنگاه نماز تحيّت مسجد و نماز امام زمان(عج) را تعليم داده سپس فرمودند:
«هركس اين دو نماز را بخواند همانند اين است كه در خانه كعبه نمازگزارده باشد».[1]

منتظر بازدید : 1123 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

نشانه های شگفت انگیز آخر الزمان

نقل قولی از “سنگر اندیشه و بصیرت”:

پیش گفتار

طی بررسی آیات و روایات مربوط به آخرالزمان و ظهور، به وقایعی برمی‌خوریم که در نشئه دنیا رایج نیست، یعنی اینکه بوسیله قوانین حاکم در نشئه فعلی، بروز چنین اتفاقاتی عادی و ممکن نیست. این موضوع این سؤال را بر می‌انگیزد که آیا در زمان ظهور، نشئه اول تمام و نشئه‌ای دیگر برپا می‌گردد؟ در جواب این پرسش برخی معتقدند وقایع عجیب و غیرعادی که در اینگونه روایات مطرح شده همگی در چارچوب قوانین فعلی مادی امکان وقوع دارند اما توسط فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای که در آینده ابداع خواهد شد. لذا اینگونه افراد دوران حکومت حقه در زمان ظهور را ادامه نشئه فعلی می‌دانند. اگر چنین جوابی صحیح و منطبق بر واقعیت باشد می‌توان همین موضوع را برای قیامت قائل شد و مطرح نمود که تمام اتفاقات غیر عادی که در قیامت رخ می‌دهد توسط فناوری فوق مدرنی است که در آینده اختراع خواهد شد، و سپس این استدلال را دائما تکرار کرد و تا درجه انتهایی بهشت همه چیز را تکنولوژیک تصور نمود! اما چنین فرضیه‌ای توسط هیچکس مطرح نمی‌شود و غالبا قیامت نشئه‌ای جدید قلمداد می‌گردد.

منتظر بازدید : 1478 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

 

ظهور يکي از علائم آخرالزمان در عربستان!

به گزارش شيعه آنلاين، در روايت هاي موجود در مورد آخرالزمان ذکر شده که باريدن برف در مرکز شبه جزيرة العرب (عربستان) يکي از نشانه هاي آخرالزمان است.

در همين راستا طي چند روز اخير شهر تبوک در عربستان سعودي شاهد باريدن شديد برف بوده به طوري که همه شهروندان اين شهر و حتي شهرهاي مجاوز تبوک، از چنين حادثه اي غافلگير شده اند.

 در همين حال "سعود الشريم" امام جمعه و خطيب مسجد الحرام در مکه مکرمه بدون اينکه اشاره اي به موضوع آخرالزمان بکند، طي اظهاراتي گفت:‌ باريدن برف در شهر تبوک نشان دهنده ثابت شدن نبوت پيامبر!

منتظر بازدید : 2791 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

جدید ترین عکس از سرداب امام‌زمان(عج) در سامراء


سرداب امام زمان

 

 

خانه پدر بزرگوار آن حضرت در سامرا، دو قسمت داشت؛ یک سمت برای مردان و قسمت دیگر برای زنان، یک سرداب هم زیر اتاق‌ها قرار داشت. که در روز‌های گرم، اهل خانه در آن سرداب زندگی می‌کردند.

 

داستان غیبت حضرت مهدی(ع) در سرداب «سامرا» و زندگی کردن آن حضرت در این مکان، دروغ و بهتانی بیش نیست و هیچ یک از بزرگان شیعه، چنین باوری ندارند.

 

محل غیبت دو معنای متفاوت دارد که اگر به معنای مخفیگاه و محل زندگی آن حضرت باشد، درست نیست، اما اگر به معنای محل غایب شدن باشد (آخرین مکانی که حضرت در آن دیده شده و بعد کسی او را ندیده) حرف صحیحی است، غیبت امام مهدی(عج) از سرداب آغاز شد، نه آن که آن جا هم ادامه می‌یابد.

منتظر بازدید : 2480 جمعه 1393/03/09 نظرات (0)

مقاله ای در مورد”بی حجابی در آخرالزما ن”

حجاب وآخرالرزمان

حضرت محمد (صل الله علیه و آله) فرموده اند: زنانی که در عین پوشیدگی برهنه اند؛ کجراهه می روند و دیگران را نیز به انحراف می کشانند؛ سرهایشان همچون کوهان شتر فرو هشته است، اینان به بهشت نمی روند و حتی بوی آن را نیز استشمام نخواهند کرد. (میزان الحکمه ، ج۲ ، ص ۹۹۴)

منتظر بازدید : 564 جمعه 1393/03/09 نظرات (0)

 

 اسرار غیبت امام زمان (عج)

غیب

ولی عصرعلیه السلام از رازهای بسیار پیچیده ای است كه با ظهور او همه حقیقت روشن می گردد. "عبدالله بن فضل هاشمی" می گوید امام صادق علیه السلام فرمود: حضرت صاحب الامر به ناچار غیبتی خواهد داشت، به طوری كه گمراهان در شك واقع می شوند.

سئوال كردم: چرا؟

فرمود: اجازه بیان علتش را نداریم

گفتم: حكمتش چیست؟

با توجه به این آیه، خداوند متعال در هر زمان و دوره ای، مردم آن دوره را مورد امتحان قرار می دهد تا مومنین واقعی از متظاهرین به دین و ایمان مشخص شوند. امتحان الهی در هر زمان، متفاوت و متناسب با رشد و كمال عقلی مردم آن زمان است. در دوران غیبت كبری، با غایب شدن حجت خدا، مردم به استقامت و پایداری نسبت به دین امتحان می شوند تا منتظرین واقعی از غیر واقعی تمیز داده شده و هر كدام پاداشی در خور موفقیت در این امتحان به دست آورند

فرمود: همان حكمتی كه در غیبت حجت های گذشته وجود داشت، در غیبت آن جناب وجود دارد، اما حكمتش جز بعد از ظهور او ظاهر نمی شود، چنانكه حكمت سوراخ كردن كشتی و كشتن جوان و اصلاح دیوار به دست حضرت خضر علیه السلام برای حضرت موسی علیه السلام آشكار نشد جز هنگامی كه می خواستند از هم جدا شوند

منتظر بازدید : 561 جمعه 1393/03/09 نظرات (0)

 

حجاب

از منظر امام زمان(عج)

مرحوم آیت الله سید محمدباقر مجتهد سیستانی (ره) پدر آیت الله سید علی سیستانی تصمیم می گیرد برای تشرّف به محضر امام زمان (عج) چهل جمعه در مساجد شهر مشهد زیارت عاشورا بخواند. در یکی از جمعه های آخر، نوری را از خانه ای نزدیک به مسجد مشاهده می کند. به سوی خانه می رود می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (ع) در یکی از اتاق های آن خانه تشریف دارند و در میان اتاق جنازه ای قرار دارد که پارچه ای سفید روی آن کشیده شده است. ایشان می گوید هنگامی که وارد شدن اشک می ریختم سلام کردم، حضرت به من فرمود: «چرا اینگونه به دنبال من می گردی و این رنج ها را متحمّل می شوی؟! مثل این باشید- اشاره به آن جنازه کردند- تا من بدنبال شما بیایم!» بعد فرمودند: «این بانویی است که در دوره کشف حجاب- در زمان رضا خان پهلوی- هفت سال از خانه بیرون نیامد تا چشم نامحرم به او نیفتد.» زنان و دختران مسلمان بیایید هم پیمان شویم که با رعایت حجاب خود هم خانواده وهم جامعه ی خود را ایمن بسازیم و واکسن پیشگیری از نابودی جوانان را به جامعه تزریق کنیم.و مهمتر از همه به دل امام زمان آرامش ببخشیم

منتظر بازدید : 482 سه شنبه 1392/12/13 نظرات (0)

زندگی ما رنگ و بوی امام زمان(عج) دارد؟!

چقدر از امام زمان(عج) دور هستیم؟

آیا نوع زندگیمان امام زمان پسند هست؟

آیا نوع معاشرت های ما طوری هست که امام زمان هم وارد مجلسمان شوند، همنشین با ما شده و نظر لطفی داشته باشند؟

منتظر بازدید : 425 سه شنبه 1392/12/13 نظرات (1)
منتظر بازدید : 476 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)

هر حکومتی دارای پرچمی است که به وسیله آن شناخته می شود. انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نیز پرچم خاصی دارد و بر آن شعاری نقش بسته است. از روايات اسلامي ـ اعم از شيعه و سني ـ استفاده مي‏شود که پرچم پرافتخار حضرت مهدي‏ (عج) هنگام ظهور، همان پرچم حضرت رسول الله (ص) است.

منتظر بازدید : 363 شنبه 1392/12/10 نظرات (0)

ازدواج امام زمان (عليه السلام)

مقدّمه

 

يكى از مباحث پيرامون شخصيّت حضرت مهدى (عج)، زندگى شخصى و خانوادگى آن حضرت است، سخن از ازدواج يا عدم آن و داشتن فرزند و مكان زندگى و وضعيّت زندگى اولاد او و كيفيّت زندگى آن حضرت از بحثهاى جذّابى است كه احياناً در اذهان بسيارى از معتقدان به او ابهاماتى وجود دارد، كه معمولا با جوابهاى ضدّ و نقيضى نيز مواجه ميشوند.

منتظر بازدید : 296 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

براي مشخص شدن پاسخ، نياز به بيان مقدمه اي است . از دو دسته آيات قرآن، مي توان براي وجود حضرت ولي عصر (عج) و ظهور آن حضرت استفاده نمود: البته بايد دانست كه قرآن به صورت كلي سخن مي گويد و براي تشريح و تفسير آن بايد به سراغ آگاهان از حقايق قرآني ـ معصومين (ع) ـ رفت كه «الراسخون في العلم» (آل عمران7) هستند. به عبارت ديگر، وظيفه و مسئوليت روشنگري و بيان مقصود آيات قرآن به حجت هاي الهي واگذار شده است. (حديث ثقلين، مستدرك حاكم، ج 3 ، ص 148، طبع داردالمعرفه، بيروت)
از دو دسته آيات قرآن، مي توان براي وجود حضرت ولي عصر (عج) و ظهور آن حضرت استفاده نمود:

تعداد صفحات : 3

درباره ما
این وب فقط جهت ترویج شعار اهلبیت درست شده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام مداح بیش تر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 20,268
  • بازدید کلی : 295,503
  • کدهای اختصاصی

    آپلود عکس

    !عینی فرد!
    سایت کربلایی حسین عینی فرد